For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl/Cmd-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske

One Voice søker flere lagspillere

13.09.2015 Er du vår nye kollega?

One Voice er en teknologibedrift, etablert i 2006, med hovedkontor og forankring i teknologihovedstaden Trondheim. Vi leverer programvareløsninger innen risiko- og sårbarhetsanalyser, beredskapsplanlegging, hendelse- og krisehåndtering og varsling. Vårt hovedprodukt CIM® er verdensledende innen krisehåndtering, og er utviklet gjennom nærmere 10 år. Virksomheten har 30 ansatte, og består i tillegg av eksterne og tett tilknyttede partnere innen IT-drift og rådgivning.

 

One Voice vokser stadig og vi leter derfor etter en ny og hyggelig kollega til vår avdeling for kundestøtte. 

 

Arbeidsoppgaver:
Dine arbeidsoppgaver vil være å gi brukerstøtte til superbrukere av CIM og tjenester relatert til CIM. Brukerstøtten skjer i all hovedsak pr e-post og telefon, på norsk eller engelsk. Du vil også foreta konfigurasjonsendringer og installasjoner, samt bidra til å videreutvikle rutiner og prosedyrer for avdelingen. 

Kvalifikasjoner:

  • Du har erfaring fra brukerstøtte og trives godt med å bistå mennesker med store og små tekniske problemer. 
  • Du har gode IT-kunnskaper og har gjerne utført installasjoner og bistand på Linux-plattformen. 
  • Du har god gjennomføringsevne, er pålitelig og har gode kommunikasjonsevner. 
  • Du har god norsk rettskrivning.
  • Du har gode engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.
  • Du deler gjerne din kunnskap med dine kollegaer, bidrar til teamet og er et godt tilskudd til det sosiale miljøet.
  • Samtidig er du selvstendig, tar initiativ og er løsningsorientert. Du har relevant utdanning (bachelor), men erfaring kan erstatte manglende utdanning.

For spørsmål om stillingen kontakt
Heidi Rønne, CRM Adecco IT, mob: 926 99 777, e-post: heidi.ronne@adeccoit.no
 
Aktuelle kandidater intervjues fortløpende.
I denne stillingen vil det stilles krav til sikkerhetsklarering.