For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl/Cmd-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske

KunnskapsCIM brukerforum 2017

KunnskapsCIM brukerforum 2019

Det er tid for et nytt KunnskapsCIM brukerforum 30. september. Tradisjonen tro samles vi etter lunsj, på Scandic Oslo Airport, dagen før CIM-konferansen. Vi starter med mingling og enkel bevertning fra 11:15, og avslutter med felles middag for de som ønsker det.

 

Vi ønsker at dette skal være et uformelt forum for faglig påfyll og deling av erfaringer rundt bruk av KunnskapsCIM.

Agenda, mandag 30. september:

12:00 - 15.00: KunnskapsCIM brukerforum, i regi av One Voice AS

  • 12:00 Velkommen, Tove Selbekk, One Voice 
  • 12:15 Presentasjonsrunde
  • 12:30 Øvelser i CIM - vil viser et eksempel på hvordan CIM kan konfigureres, slik at standard CIM funksjonalitet kan brukes til å gjennomføre en triggerbasert øvelse. Jan Terje Sæterbø, One Voice
  • 13:00 PAUSE
  • 13:15 NTNU Vakt og Service presenterer hvordan de bruker CIM i førstelinje

     

    NTNU loggfører alt i Vaktloggen. Ved behov eskaleres en loggføring til en driftshendelse, for videre håndtering. De har bygd gode arbeidsflater for å gjøre arbeidsdagen enklere for alle ansatte uansett rolle.

    NTNU bruker modulen Kalender for å ha oversikt over arrangementer på de ulike campusene, og Dokumentmodulen for å distribuere nyheter og beskjeder til sine vektere. De bruker Planmodulen å gi vektere full oversikt over retningslinjer, instrukser, rutiner og informasjon som de trenger i sin jobb. Kompetansemodulen brukes for å ha kontroll på om ansatte har riktig kompetanse for å utføre jobben sin.
    NTNU Vakt og Service er bedt om å holde dette innlegget da måten de har jobbet og tenkt på i implementeringen av CIM forhåpentligvis kan lære andre noe, og være til inspirasjon for flere.

  • 14:00 PAUSE

  • 14:15 Nyheter i CIM, Tove Selbekk, One Voice

  • 14:55 Avslutning av brukerforum i regi av One Voice 

               

15:30-19:00 KunnskapsCIM nettverksgrupper, i regi av UiO ved Anita Sandberg

  • 15.30  Velkommen, litt om nettverket og programmet v/Anita

  • 15.40  Hver UH-virksomhet presenterer status for SoB hos seg

             1) Vi lykkes godt på disse tre områdene:

    1. ………………………………………..
    2. ………………………………………..
    3. ………………………………………..

            2) Vi har spesielt behov for å styrke/utvikle oss på disse tre områdene:

    1. …………………………………………
    2. ………………………………………...
    3. ………………………………………...

              3) Vi har tatt i bruk disse CIM-modulene:

                ………………………………………………

    Tidsrammen er 7 min pr UH-virksomhet. PP, tavle eller kun muntlig – alt er ok.

  • PAUSE

  • 17.00 (ca) Martin Bore fra UiO, USIT, IT-sikkerhet og cert presenterer en chat-løsning vi kan ta i bruk i nettverket. Runde rundt bordet på eksempler og situasjoner der en slik chat-løsning kan være viktig og nyttig.

    Martin kan også svare på spørsmål om teknisk IT-sikkerhet for CIM.

  • 17.45 (ca) Nytt fra Beredskapsrådet og Sikresiden.no. Prosjektleder i Beredskapsrådet, Sindre Bø, og daglig leder av Sikresiden.no, Jorid Brodin, oppdaterer oss og svarer på spørsmål.

  • 18.45 Refleksjoner over utbytte av dagen

     

19:30 - Enkel 3-retters middag

  • Felles uformell middag hvor man kan mingle og knytte kontakt. Middagen betales av hver enkelt direkte til hotellet.

Den enkelte må selv bestille og dekke reise, og eventuell overnatting. Vi har holdt av mange rom på hotellet frem til 15. august. Disse kan bestilles ved å bruke kode BCIM300919. Det vil være mulig å finne lavere pris enn det kampanjekoden gir på enkelte nettsteder som formidler hotellrom, eller gjennom egne kampanjer, men vær oppmerksom på at disse kampanjeprisene kan ha andre betingelser.

 

Påmelding til dette arrangementet gjøres via skjema under.

 

Påmeldingsfrist: 16. september.

 

CIM-konferansen 2019

I tillegg oppfordrer vi til å delta på CIM-konferansen, som arrangeres på samme hotell de to påfølgende dagene. Det er egen påmelding til CIM konferansen: cimkonferansen.no/pamelding. Finn agenda for konferansen her.

 

Påmeldingskjema:

tove.jpg
Tove Selbekk
Prosjektleder
Del på